حمایت از  موسیقی خیابانی

۱۳۹۷/۰۹/۱۱

پیشنهاد عضو شورا برای تشکیل کارگروه

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بر ضرورت لزوم تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت و حمایت از هنرمندان موسیقی خیابانی تاکید کرد.

 

حمایت از  موسیقی خیابانی

 حجت نظری  با اشاره به  وضعیت موسیقی خیابانی در تهران گفت: متأسفانه از این نوع موسیقی حمایتی انجام نمی‌شود و حتی بعضا دیده می‌شود که نیروهای شهرداری با این گروه‌های موسیقی به عنوان سدمعبر برخورد می‌کنند.

 

20181101 123656 Gratomic.com  1 300x300 - حمایت از  موسیقی خیابانی

 

 

نقش وزارت ارشاد در موسیقی خیابانی

وی با بیان اینکه براساس قانون، وزارت ارشاد مسئولیت ارائه مجوز به گروه‌های موسیقی را برعهده دارد و برهمین اساس می بایست برای وضعیت گروه‌های موسیقی‌ خیابانی نیز  چاره اندیشی کند، ادامه داد: وزارت ارشاد می بایست محور تصمیم گیری باشد و مجموعه‌هایی همچون شهرداری و پلیس نیز کمک کننده باشند.

 

n00504160 r s 005 1 300x300 - حمایت از  موسیقی خیابانی

 

 

 

نظری با بیان اینکه فعالیت گروه های موسیقی خیابانی باید از سوی وزارت ارشاد به رسمیت شناخته شود افزود: اگر میخواهیم اقدام جدی در مورد تعیین وضعیت گروه‌های این نوع موسیقی موسیقی  اتفاق بیفتد باید وزارت ارشاد وارد میدان شود؛ در غیر این صورت شهرداری نمی‌تواند با بخشنامه و مصوبه به ادامه فعالیت این گروه‌ها کمک کند. به همین دلیل نیز لازم است که کارگروهی برای بررسی وضعیت و حمایت از این هنرمندان با محوریت وزارت ارشاد تشکیل شود.

 

برای اگاهی از اخبار جدید میتوانید به سایت ایران موزیک قسمت اخبار مراجعه کنید

دانلود اهنگ جدید ، دانلود موزیک ، دانلود اهنگ ، ایران موزیک ، دانلود اهنگ جدید ایرانی ، جدید ترین اخبار