لباس کارگران فولاد اهواز بر تن خواننده پاپ

۱۳۹۷/۱۰/۱۱

حمایت مهدی یراحی از کارگران فولاد اهواز

 

مهدی یراحی در شب ششم دی ماه در شهر خودش اهواز با یک کار شایسته خبر ساز شد.مهدی یراحی و گروهش طبق کنسرت های گذشته خود در اهواز که خبرسازی می کردند اینبار با برتن داشتن یونیفرم کارگران فولاد اهواز از این عزیزان حمایت کردند.این کار مهدی یراحی بازتاب بسیار گسترده ایی در رسانه ها و فضای مجازی در بر داشت.
مهدی یراحی در اقدامی زیبا و شایسته برای حمایت از کارگران گروه ملی فولاد اهواز که طی چند ماه اخیر مشکلاتی از جمله دریافت حقوق مواجه بودند با لباس آن عزیزان خود و تمامی نوازندگان گروهش بر روی صحنه رفتند.

 

yarahi - لباس کارگران فولاد اهواز بر تن خواننده پاپ

 

 

 

اولین قطعه ایی که مهدی یراحی اجرا کرد قطعه خاک بود و پساز تمام  شدن قطعه اول اینگونه گفت:

 

چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار و کارگرها قلب یک سرزمین هستند. این کنسرت را به همه کارگران گروه ملی فولاد اهواز تقدیم می‌کنیم. به امید اینکه صدای دست‌های شما به گوش مسئولین عزیزی برسد که باید مترصد این باشند که حال کارگران ما خوب باشد و صدای دادخواهی آنها با تدبیر و تعقل و منطق پاسخ داده شود. به افتخار همه کارگرها و مسئولین خوب دست بزنید.

مهدی یراحی اولین بار نبود که از این کار های شایسته و حمایت از مردمان شهر اهواز و استان خوزستان انجام می دهد.
او در سال گذشته نیز با ماسک بر روی صحنه رفته بود تا فضای بد خوزستان را برای تنفس به همه نشان دهد؛ اما اتفاقات کنسرت ششم دی ماه وی با انتشار موزیک ویدئو پاره سنگ همراه شد که به نقد از دوران جنگ بوده و همچنین در این موزیک ویدئو اوضاع و احوال خوزستان را نمایش داده.

 

قطعه پاره سنگ

ویدئو موزیک پاره سنگ

دانلود آهنگ جدید