رتبه اول آهنگساز ایرانی در جشنواره هلندی

۱۳۹۷/۱۰/۱۲

آهنگساز ایرانی رتبه نخست جشنواره آهنگسازی در هلند را دریافت کرد

 

رامین امین تفرشی؛ این آهنگساز جوان کشورمان ایران جایزه نخست را از مخاطبان جشنواره ایی در کشور هلند به نام آلبا روزا ویتور دریافت کرد. وی درحالی که رتبه اول را از مخاطبان دریافت کرد که رتبه دوم این جشنواره بین المللی را از سمت داوران دریافت کرده؛ این خبر به تازگی از کشور هلند به تفرشی داده شده است.

 

images - رتبه اول آهنگساز ایرانی در جشنواره هلندی

 

 

 

این جشنواره هر دوسال یکبار در قالب یک فستیوال به نام آلبا روزا ویتور برگزار می شود؛ این دوره مسابقات در دسامبر ۲۰۱۸ در کشور هلند و شهر آمستردام و سالن گبو برگزار شد.
در بخش نهایی مسابقه قطعات پنج آهنگساز از میان تمامی آثار انتخاب شد و در میان نام شرکت کنندگان باقی مانده نام رامین امین تفرشی هم بود، وی با قطعه تنها صداست که می ماند هم رتبه دوم از نظر داوران و اول از نظر مخطبان را دریافت کرد.

 

رامین امین تفریشی

 

رامین امین تفرشی از جمله هنرمندان جوان موسیقی کشورمان است که نوازندگی پیانو را نزد فریبرز لاچینی آغاز کرد. وی در ادامه فعالیت های خود در حوزه نوازندگی پیانو، از تجربیات و آموزه‌های هنرمندانی چون چیستا غریب، ربکا آشوقیان، وحید گلی و امیر آل‌طاها بهره برد و در حین این آموزش ها نزد مهران روحانی دروس و علوم تئوری موسیقی و آهنگسازی را فراگرفت.

 

دانلود آهنگ جدید