سیزدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار

۱۳۹۷/۱۰/۲۳

سیزدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار در بناب برگزار می شود

 

آقای صدقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب‌ امروز، ۲۳ دی‌ماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری سیزدهمین جشنوارهآوای انتظار در این شهرستان خبر داد.
وی اشاره کرد که جشنواره در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود؛ جشنواره یاد شده به‌منظور ارتقای سطح کمی و کیفی هنر موسیقی اصیل و فاخر ایرانی و مشارکت حداکثری هنرمندان این عرصه و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم و فنی می باشد.

 

1179880 623 - سیزدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار

 

 

رقابت در این جشنواره؛

 

رقابت در این جشنواره در دو بخش استانی موسیقی اصیل ایرانی و بخش منطقه‌ای موسیقی عاشیق، موغام و کلاسیک از ۲۹ بهمن‌ماه تا ۲ اسفند‌ماه سال ۱۳۹۷ در شهرستان بناب برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره ارشاد این چنین گفت:

 

در بخش استانی و موسیقی اصیل ایرانی، موضوع آثار آزاد بوده و قطعات با اشعار مربوط به انتظار امام زمان(عج) و انقلاب اسلامی از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.
مرحله بازبینی صرفاً از روی CD بوده و هر گروه ملزم است اشعار را به‌صورت تایپ شده و با ذکر نام شاعر و به همراه فرم ثبت نام و تعداد ۴ CD به دبیرخانه تحویل دهد.

 

آخرین مهلت ارسال آثار؛

 

آخرین مهلت ارسال اشعار و ثبت نام گروه‌ها و ارسال CD جهت بازبینی ۱۰ بهمن‌ماه سال‌ جاری بوده و زمان اعلام نتایج بازبینی ۱۶ بهمن‌ماه و زمان برگزاری مرحله نهایی جشنواره ۲۹ بهمن الی ۲ اسفند‌ماه سال جاری خواهد بود.

 

دانلود آهنگ جدید

تازه ترین اخبار موسیقی