پوستر جشنواره موسیقی نوای خرم

۱۳۹۷/۰۹/۱۵

نوای خرم

طراحی پرهام عرب

همزمان با برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی نوای خرم،

ویدا شیخ محمدی پژوهشگر و منتقد هنری با انتشار یادداشتی از پوستر این دوره از جشنواره به طراحی پرهام عرب سخن گفت.

 

در یادداشت شیخ محمدی آمده است:

«در پوستر حاضر، رقصارقص تامل پذیرِ عنوان پنجمین جشنواره و جایزه ی همایون خرّم و پنج خط حامل موسیقی و چیدمان حروف پوستر که هوشیاروش در پنج سطر طراحی شده اند ، نمایش تمامیت گونه ای از زیبایی را در خود نهان کرده است.

 

Navaye Khorram Ending 95 10 17 1 - پوستر جشنواره موسیقی نوای خرم

 

تصویر استاد همایون

حضور تصویر استاد همایون خرّم در راس پوستر قرائتی است خردورزانه از جایگاه رسالت وار این بزرگ انسان در حوزه ی موسیقی که تنالیته گرم و زنده رنگ های به کار رفته پیرامون تصویر استاد تاکیدی بر این ساحت دارد و یادآور زنده بودن هماره این بزرگ هنرمند و برخورداری پاینده حوزه موسیقی از هرم اندیشه های ایشان.

تعمد و ریزبینی در استفاده به جا از تصویری از استاد که حاوی لبخند پر مهر ایشان است هویتی چندگانه به پوستر می بخشد و بازنمایی ست از رضایتمندی استاد از نگرش حرفه ای به حوزه موسیقی کودکان.

بایسته است توجه به نگاه سترگ ایشان که پیامی از امید به رشد موسیقی این مرز و بوم دارد و کودکان و نوجوانانی که چونان نت موسیقیایی در خط خط متن، حامل سازهایی هستند که رنگ رنگ، آوای هر ساز را در هوای آبی تصویر طنین انداز کرده اند. گویی پوستر، ارکستری رنگین از نوای خرّم سازها به تصویر کشیده است.»

 

موسسه فرهنگی هنری راد نواندیش

پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» به مدیریت بردیا صدرنوری از روز پنجشنبه ۸ آذر ماه با حضور هنرمندان شرکت‌کننده گروه سنی کودک و نوجوان آغاز شده است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته هنرمندان شرکت‌کننده، در بخش‌های تک نوازی، تک‌خوانی و همخوانی و اجراهای گروهی روزهای پنج‌شنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ آذر در ساعت ۱۳ تا ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران آثار خود را ارائه می‌دهند.

 

مراسم اختتامیه

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) نیز روز پنج‌شنبه ۲۲ آذر در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

 

اخبار جدید درباره سری جدید سریال شهرزاد

جدید ترین اخبار موسیقی ، جدید ترین مقالات موسیقی ، دانلود موسیقی ، جدیدترین هنرمندان