سری جدید شهرزاد با صدای محسن چاوشی می‌آید!

۱۳۹۶/۰۲/۰۸

سری جدید شهرزاد با صدای محسن چاوشی می‌آید!

سریال نام آشنای سریال «شهرزاد»، در روزهای واپسین بهار امسال، سری جدید خود را با همراهی صدای «محسن چاوشی» راهی بازار شبکه نمایش خانگی می‌کند.

Mohsen Chavoshi - سری جدید شهرزاد با صدای محسن چاوشی می‌آید!

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و بر اساس گفته‌های «علی اسد‌زاده»، مجری طرح سریال پر مخاطب و پرهیاهوی «شهرزاد»، این مجموعه در سلسله قسمت‌ها ی جدید خود و از تاریخ ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ به فروشگاه‌های سریال‌های «شبکه نمایش خانگی» عرضه خواهد شد.

 

علیرغم اینکه «محسن چاوشی»، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان که در سری اول این سریال همکاری داشته، خود به طور رسمی اظهار نظری از همکاری مجدد در «شهرزاد۲» نکرده است، اما خبر‌ها حاکیست که چاوشی، خواندن قطعات سری دوم را نیز بر عهده داشته و بی‌شک همچون فصل گذشته، این امر بازتاب‌های بی‌شمار و چشمگیری به دنبال خواهد داشت.

 

شایان ذکر است که داستان سریال «شهرزاد» نگاهی به دهه ۱۳۳۰ دارد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است. نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه هستند و رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری نیز از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی‌پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و… ایفای نقش می‌کنند.

 

سریال شهرزاد از معدود سریال هایی است که برای ساخت و پرداخت تک تک کاراکترهایش فکر زیادی شده درست است که گهگاه برخی شخصیت ها آن طور که باید شناسنامه ای درست و قابل درک ندارند اما مسئله اینجاست که حضور هیچ کدامشان بی دلیل نیست.

 

از مادران و خواهران خانواده که بگذریم دیگر نقش ها همگی در پیشبرد اتفاقی مهم تاثیر دارند .

 

سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی ، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند .

 

«شهرزاد» سومین محصول شرکت تصویر گستر پاسارگاد می باشد حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال «شهرزاد» ، نویسندگی آن را نیز انجام داده ، پیش از این مجموعه‌های پهلوانان نمی‌میرند میوه ممنوعه و مدار صفر درجه و شب دهم را ساخته است .

 

دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود سریال شهرازد ، ایران موزیک ، دانلود آهنگ جدید ایرانی